12 Haziran 2011 Pazar

Metropoll'e Göre Seçmen Kasetlerin Faturasını AKP'ye Kesti - 2 Haziran 2011

Metropol Araştırma Şirketi Başkanı Özer Sencar “Seçmen MHP'ye şantaj kasetlerini AK Parti’ye fatura etti, bu durum YGS skandalı ile de birleşince ortaya AK Parti’yi mayıs ayında 5 puan düşüren bir seçmen eylemi çıktı” değerlendirmesini yaptı. İşte o çarpıcı araştırmanın ayrıntıları:






Metropol Araştırma Şirketi Başkanı Özer Sencar AK Parti ve MHP’nin mevcut oy oranları ve sebepleri konusunda çok çarpıcı açıklamalarda bulundu. Sencar’ın açıklamaları şöyle:

MAYIS’TA AKP 5 PUAN DÜŞTÜ, MHP 5 PUAN ARTTI

“Bundan 1 ay önce yapmış olduğumuz araştırmada AK Parti’yi % 40 (kararsızlar dağıtılmadan), MHP’yi ise yine kararsızlar dağıtılmadan % 10 olarak bulmuştuk. Yaptığımız son araştırma ise oy oranlarında şok edici bir değişikliği gösterdi.

ŞOK OLDUM

Elde ettiğimiz yeni sonuç beni de tam anlamıyla şok etti. Çünkü bu sefer AK Parti’yi % 35 (kararsızlar dağıtılmadan) MHP’yi ise, yine kararsızlar dağıtılmadan % 15.5 olarak bulduk.

SİYASAL SUİKAST FATURASI AKP’YE KESTİ

Bu sonucu şöyle değerlendiriyorum. Mayıs ayında iki tane çok önemli gelişme oldu. Bunlardan birincisi YGS’de ortaya çıkan şifre idi. Diğeri ise, MHP’ye düzenlenen siyasal suikastti. Kaset şantajlarını kastediyorum tabii.

KASETLERİ AKP YAPMADI AMA SEÇMEN AKP’Yİ SUÇLU BULDU

Bu şantaj kasetlerininin arkasında AKP yok. Kasetlerin arkasında Fethullah Gülen de yok çünkü bu tür bir iş ilelebet gizli kalmaz, en azından bu nedenle ne AKP ne de Gülen bu tür işlere girerler. Fakat halkın bu tür detayları algılaması zordur. O genel havaya ve sonuca bakar. İşte şantaj kasetleri konusunda da seçmen bu nedenle faturayı AKP’ye kesti. MHP’den 10 kişi istifa etti. Evet, halk kasetlerin içeriğini desteklemese de, bu olayın MHP’ye karşı bir linçe dönüştürüldüğüne karar verdi. Dolayısıyla AKP’yi destekleyen seçmenin bir kısmı bundan ve YGS’den dolayı kızarak AKP’den desteğini geri çekti ve AKP’den çekilen bu destek önemli bir oranda MHP’ye kaydı.

SEÇMEN BİRİKTİRİR VE BİRDEN EYLEME DÖNÜŞTÜRÜR

Bu aslında tipik bir seçmen davranışıdır. Seçmen uzun süre biriktirir, sonra bir damla su gelir üstüne ve bardak taşar. İşte bu noktadan sonra seçmen içinde biriktirdiği şeyi aniden eyleme dönüştürür. Şu andaki durum da budur.

ATATÜRKÇÜ, SOL, CHP VE LAİKLERDEN MHP’YE DESTEK EĞİLİMİ OLUŞTU

AKP’yi destekleyenlerde yaşanan bu kaymanın yanı sıra, Atatürkçü, sol, CHP’li ve laiklik hassasiyeti yüksek olanlardan da MHP’ye oy kayması yaşandı mayıs ayında. MHP’nin kasetlerle baraj altına itilerek AKP’nin milletvekili sayısını artıracağı ve anayasayı değiştireceği kaygısı ile ve MHP’yi baraj altına itilmesini engellemek amacıyla bu kesimden önemli bir kesim MHP’ye destek vermeye karar verdi.

AKP 315 MİLLETVEKİLİNE DÜŞER

Bu durum bu şekilde ve stabil olarak seçime kadar böyle giderse Meclis tablosu değişir. AKP’nin oy oranı kararsızlar dağıtıldıktan sonra Yüzde 42 civarında kalır ve 315 milletvekiline düşer. Başbakan Erdoğan eğer seçime kadar geçecek günlerde bu durumu değiştirecek bir adım atmazsa bu böyle olur.


ERDOĞAN BU RAPORU DEĞERLENDŞRECEK VE SON GÜNLERDE KASETLERE MESAFE KOYACAKTIR

Ancak kanımca Başbakan Erdoğan bundan sonraki günlerde kasetler konusunda ortaya çıkan bu durumu değerlendirecek ve bunu konuşmalarına yansıtacak ve şantaj kasetleri iel arasına mesafe koyacaktır.” (Safile Usul - Gazeteport)

70 yorum:

  1. akp yi savunan arkadaşların terbiyesine hayran kaldım.hocaları acaba edepsiz,ahlaksız,alçak diyen kişi mi.hoca yellendi diye siz büyük abdestinizi yapmak zorunda mısınız.biraz kalite, lütfen.

    YanıtlaSil
  2. senin savunduğun zatı muhterimin konuşduğu kelimelerin yanında bizimki devede kulak bile değil önce dön aynaya bak

    YanıtlaSil
  3. no coment.......edepsiz,terbiyesiz ,ahlaksiz

    YanıtlaSil
  4. AKP saskin bakkala döndü,saticak bir sey bulamiyor.Oraya buraya saldiriyor,utanicak yüzleri bile kalmadi,oy sandiklarinda sahtekarlik plani son kozlari:

    YanıtlaSil
  5. ben bu değerlendirmeye katılıyorum ve mhp nin %18 baraj olarak düşünüyorum aslında ben bu oy artma durumunu şuna bağlıyorum chp ve akp den ortalama %3 civarında oyun mhp ye kayacagını düşünüyorum bunu daha Een cok kemal kılıçdaroğluna bağlıyorum ha chp nin oyu da artabilir ama asıl chp lilerin %3 ü mhp ye kayacak EMRE AYDIN

    YanıtlaSil
  6. aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş mhp barajı geçdide iş yüzde onsekize kaldı

    YanıtlaSil
  7. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo http://aylaksusamuru.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. İnşallah. Mhp gümbür gümbür geliyor.

    YanıtlaSil
  9. AKP aç hırsılar camiden aldıklarını israil ve r. t.e. akrabalarına veriyorlar MEDAŞ..... YETER ARTIK KÖRLER araştır gör HANYAYI KONYAYI

    YanıtlaSil
  10. MHP lambaya püff de

    YanıtlaSil
  11. ben bu ankete katılmıyorum niye kaset sıkandallarının faturasını akpye keselimki bütün oylar akpye ey yavrum mhpliler ve chpliler sikişsin ama biz akpye oy vermeyelim

    YanıtlaSil
  12. şu iki satır yazmamdaki amaç insaları hafızalarını tazelemesini istiyorum zira allah insanları şerflü onurlu kılmış türkleride islamiyeti seçtikten sonra din kültür birleşince dünyanın gözünde en şerefli millt olmuşuz hal böyleyken 1 süleymaniyede 11 askerimize çüval geçirildi şerefimiz ayaklar altına alındı 2 isveçte ermenilerle yanyana getirip mondoros mulakatı imzalatır gibi sözde büyük devletlerin önünde aşağılaycı şekilde imzza atırdılar şerefimiz yine onpara marmara gemimizi gözgöre göre gönderdiler israil insanlarımızı katletti ha filistin ha türkiye şerefimiz yine on para yunanlılar 2 adamızı işkal etti yine halkımızın gözünden kaçırp rezil olduk türkiyenin 85 yılda biriktirdiğini 3 4 yılda bitirdiler zaman içinde kendi ülkemizde köle durumuna düşeceğiz asıl vatanını seve türk milletini n iyi düşünmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  13. benım şahsi fikrim akpartinin yeniden tek başına iktidar olacağıdır aslında önemli olan bunu tartışmak değildir önemli olan diğer partilerin ne kadar oy alacağıdır
    ben pazarlamacıyım ayda 15 20 gun ege akdenız bolgesınde bulunuyorum
    bu surede 100 e yakın merkeze gırıyorum buna sehır merkezlerı ve ilçeler dahıldır bu yüze yakın merkezde ortalama 4 esnafa uğruyorum
    bu dört esnafta ikişer kişi bu sohbetlere katıldığında cıkan rakam esnaf dahıl 1200 kişi yapıyor bu ınsanlarla konusmamdan su sonuclar cıkıyor
    1-akp bırıncı partı chp ikinci partı mhp rahat bır şekıl de barajı aşarak 3 cü partı
    2- mhp oy kaybederek barajı aşamaması
    3-akpartinin tek basına ıktıdar olamaması
    1 .ci secenekteki gibi olursa akp millet vekili sayısı anayasayı değiştiremez durumda olacağından su ankı durumdan hıc bır farkı olmayacak
    2 ci secenektekı gıbı olursa mhp ye gelecek olan mıllet vekılı sayısının ıkı partıye bolunmesı bundada daha fazla oyu akpartı aldığı ıcın %65 lık bolumunun akpartıye kalacğı ve anayasayı değiştire bılırlık sayısına ulaşacaktır suan kı chp nın ve bdp nın izlemıs olduğu polıtıkada budur chp ve mhp kendılerının zayıf olduğu yerlerde mhp nın desteklenmesı gerektığını secmenlerıne telkın etmektedır
    3 cu secenek ise ülkenın kaosa suruklenmesıdır çünkü:ak partı tekbasına ıktıdar olamaması durumunda ön görüler ve matematıksel duruma gore chp nın ve mhp nın ıttıfakla iktidar olması olanaksızdır bu secenekte bdp cıkardığı bağımsız mıllet vekıllerıyle kılıt partı durumunda olcaktır bu durumda ya ak partı bdp ile bir ittifak durumunda bulunacaktır yada chp mhp bdp iktidarı söz konusu olacaktır bu secenek te bdp nın kılıt partı durumunda olması
    bdp verılecek tavızlerın önunu acacaktır
    hıc bır sıyası gorusu olmayan bır secmen olarak bu durumu buyuk bır endışe ıle beklemekteyım
    mhp nın anasol m hukumetı geçmısı olmasından dolayı mhpnın bu ıttıfaka soğuk kalamaması düşüncesindeyim
    cunku:gerek kılıcdar oğlunun gerekse bahcelının
    sadece ve sadece tek dertlerının recep tayyım erdoğanı iktidardan indirme cabasın da olduğunu gormekteyım bu secımler vatanımıza ve mılletımıze hayırlara vesıle olmasını dılıyorum saygılarımla
    m.korkmaz

    YanıtlaSil
  14. siz ne derseniz diyin bu düşüncelerden kurtulun artık akp gibi bir parti tayip erdogan gibi lider bulunmaz geçmişi hatırlayın çabuk unutuldu geçmişimiz yok haca yok hacı ne yani bu akp sadece dini vurgu üzerinden mi gidiyor siz sanıyormusunuz başka bi iktidar olsa mısır tunus libyadan farkımız olsun simdi bize abi gözüyle bakıyorlar ordoğuya hakim olmamızdan korkuyorlar avrupa amerika ki diğer partiler dış devlet hakımiyeti ve yapılandırması muhtemel yani HAYDİ BİDAHA BİDAHA BİDAHA AKP AKP AKP

    YanıtlaSil
  15. dur bakalım geçmişi bi hatırlayımmmm.. pkk dağdan inemezdi, indiği an ayağını keserlerdi, yada biri çıkıp apo bayrağı açamazdı,, tutki haburda pkk lıları hiç karşılayamazdıı.. dağdada bitmiş sayılırlardı.. şimdi bakıyorumm mecliste, sokakta , hatta yanıbaşımdalar,, yakıp yıkıyolar kafalarına göre.. eskiden türklüğe hkaret edemezdinn,, şimdi yasa kalktı türk e küfür yasalaştı.. başbakan kendi yarattığı pkk nın siyasi tabanından HASSİKTİR yer oldu. eskiye bakıyorumm benim kırmızı çizgilerim vardı. musul, kerkük, karabağ, adalar, kıbrıs, ırakta kürt devleti kurulamazdı.. şimdiye bakıyorum musul kerkük kan gölü, kıbrıstan türk askerini çıkartmak için herkesten önce benim başbakanım atlıyor.. eskiye bakıyorumm türkiye gariban müslüman ülkelerinin abisiydi, yamuk yapmazdı.. şimdiye bakıyorumm adanadan kalkan uçaklar ırakta milyonlarca müslümanı bombalamışş.. eskiye bakıyorumm benim askerim amerikaya kafa tutup kıbrısı almış,, beğenmedikleri ecevit amerikaya kafa tutmuş.. şimdiye bakıyorumm, kafama çuval geçiriyolar,, gemimi bombalıyolar, polisime tokat atıyolar askerim polisimin ağzı mühürlü elleri bağlı.. ve onurum ayaklar altında, başbakanımm one munite lik bi kabadayılıkla olayı hallediyor ve bidaha hiç konuşulmuyor... eskiye bakıyorum toprak ve güçlerim namusumdu,, şimdiye bakıyorum parsel parsel amerikanda, yahudide, ingilizde.. satılmamış bina kalmamış devlete ait memlekette.. eskiye bakıyorumm,,, şehidim ve gazimm benim onurum ve ülkemin varoluş sebebi, baştacıydı.. şimdiye bakıyorumm,, şehidim kelle olmuş,, gazim unutulmuşş,, imralıda yatan adam olmuş, sayın olmuş,, ve benim yiyemediğim gıdaları yiyerek yattığı yerden örgütü yönetir olmuş, devleti tehdit eder olmuş, kafasına göre rest çeker olmuş, devlette o piçle pazarlık eder olmuş.... türk milletide tükenmekte olan balık türünün son örneği olmuşşşş.. bi çift lafa, bi paket salçaya, bi torba kömüre ve en iyi yahudi dostu seçilen sahte imama kanar olmuşş.. çok değil on sene sonra haçlı askerleri sokakta tecavüz etmek için kovalarken nasıl olsa görcem ben onlarıı.. (genç bozkurt)

    YanıtlaSil
  16. bugüne kadar yaptığım hiçbir tahminde yanılmadım ...akp ve chp kıyasıya yarışıor.%2-3 farkla akp önde mhp nin oyu önemsenecek kadar çok..yani benim tahminim %35 akp %32 chp %18 mhp geri kalanlar bağımsız...

    YanıtlaSil
  17. herkese selam ve saygılar mesele kimin çok oy alacağı değil....
    mesele milletin ne istediği ..
    eyaletlere karar vermiş bir parti iktidar olsun istiyorsanız bir daha diyebilirsiniz..
    aynı istikameti gorulen ana muhalefet biraz daha batılı diyorsanız ana muhalefet partisi orda..

    yok ben memlketi ve cumhuriyeti Türk varlığını yok ettirmem devletim ve milletim mustemleke olmasın bagımsız türkiye diyorsanız diğer muhalefet partisi de orda..

    umarım ülke bölünmez kardeşlik ve hoşgörü hak
    im olur ve ALLAH bize bir kez daha kurtuluş savaşı yaşatmaz..
    Hakkımızda hayırlısı olsun.. herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  18. bugün akpizmirde miting yaptı inanın izmirde belki 30bin insanı toplayamazdı çecre illerdenotobüsler ve parayla satın aldığı insanlar gövde gösteri yapmaya çalıştı ama çırpınmalar baoşa 12 haziranda akp yen son verecek bu halk

    YanıtlaSil
  19. o geçmişe at gözlüğüyle bakan arkadaşa birazda ben hatırlatma yapayım o imralıdaki piçi saatli bomba gibi türkiyenin önüne koyan anap shp mhp koalisyonudur nasılmı yargının aldığı idam kararını hiçe sayıp o piçi asmamak için idamı kaldırarak oda yetmedi pkk yı sandığın gibi akparti deil bu koalisyon aldı meclise, yok iki askerin başına çuval geçirilmiş yok adaya çıkılmış soruyorum sana yaa sen başbakan olsaydın ne yapacaktın tek anladığınız şeyimi yapıcaktın vatan millet sakarya saldır öylemi sonuç ne olurdu sence şu anda ne durumdaydık savaşmı istediğiniz güldürmeyin insanı yaa hangi devirde yaşıyoruz o işler savaşarak deil masada hallediliyor artık hoş sizin aklınız ermez öyle şeylere hala dedenizin babanızın zamanının partisini tuttuğunuz için kafa olarak çok geride kaldınız..eskiyi unutmayın diyen arkadaşın ne demek istediğini iyi bilmenize rağmen işinize gelmediği için bunları öne sürüyorsunuz memur maaşlarının ödenemez hale geldiği son anda imf den alınan para ile ödendiği günlrden bu günlere geldik küreğin sapıyla verilip kürekle geri alınan günlerden bu günlere geldik esnafın sattığı malı aynı fiyattan geri alamadığı günlerden bu günlere geldik avrupaya karşı ezik bi haldeyken bu gün onlara tepeden bakar hale geldik beyaz eşyayı 3 taksit yaptıramazken 36 ay taksit yaptırır hale geldik eğitimde sağlıkta ulaşımda neredeeen nerelere geldik fazla deil bi 8-9 sene önceyi unutmuş olamazsın heralde yada yaşın küçük bilmiyorsun yada takım tutar gibi parti tutuyorsun türkiye umurunda deil hangisi?

    YanıtlaSil
  20. Görülüyor ki herkes takımı lehine saldırıya geçmiş. Peki final maçını kim kazanacak. Aslında maçın galibi belli. Asıl kızışma skorda hani 1'ci gelecek olan takım skoru 367 yapmasın. Eeeee ne olacak tabi ki diğerleri oyuna müdahale ederek yani şike yaparak birbirlerine destek olup 1'ci ile hangi ilde kim yarışıyorsa onun etrafında toplanıp tek hedef olarak 1'ci nin skorunu değiştirmek istiyorlar. Görmüyormusunuz hepside 1'ciye saldırıyor. Sözüm ona milliyetçiyiz diyen sözde kabadayılar solcular ile omuz omuza birde onlara yandaşçılık yapan medya artı terör olaylarını artırarak milli duyguların kabarmasına yardımcı olan mağlum çevreler. Milleti bunlar zaten koyun gibi görmüyormu. Zaman daraldı sonuçlar açıklandığında umarım gözleri kapalı kalpleri mühürlermiş insanımız gerçeği görür inşaallah. Görmesede bari saygı duymasını bilir inşaallah. Dedim ya bazı çevreler öyle hırslanmış ki yüzyıllarca kendine düşman gördükleri insanlarla omuz omuza gelmişler. Amaç iktidarı devirmek veya gücünü kaybetmesini sağlamak. Peki neden? Çok açık kendilerine yıllardır rant kapısı sağladıkları kaleler birer birer ellerinden kayıp gidiyor ve bu onlar için son çırpınış. Umarım hırslarının kurbanı olmazlar. Gerçekten vatan severler ise yine oyunu istedikleri partiye atsınlar ama sonucunda millet iradesinin hakkaniyetine de inansınlar. Umutlu ve hayırlı gelecek için.

    YanıtlaSil
  21. o parti bu parti bu yana da, sizlerle memleketin nasil bir oyunla karsi karsiya oldugunu sahit oldugum bir olayla aktarayim.
    ben bir devlet memuruyum, akademisyenim. mesai arkadaslarimdan biri de TKP nin il sorumlusu mu derler artik neyse. bolumde bazen birbirimizin bilgisayarlarini is icabi kullanmamiz gerekir. oyle bir gunde oda arkadasimin bilgisayarini onun izni dahilinde kullanirken acik olan sayfalardan birinde okudugu maili gordum. mailde ozetle sunlar yaziyordu " istanbulda, ankarada ve baska illerde yapilacak eylemler, bunlarin icerikleri (cogu siddete dayali), yapilacak pasif eylemler, bildiriler ve icerikleri, insanlari nasil galeyana getirecekleri, su siralar OSYM olaylariyla devleti ciddi sekilde yipratabilecekleri, bu konunun iyi tutugu ve bu konu uzerinden yapilabilecekler, ozellikle ozellestirme eylemlerinin bicilmis kaftan oldugunu, buralarda cikarilabilek olaylar.....ve daha bir cok sey.". ben bu maili okuduktan sonra yazanlarin hemen hepsi gercek oldu. ve yazilanlari okurken nasil bir oyun nasil tezgah, nasil duzenin isledigi an ve an gozumde canlaniverdi. mailin kimden geldigine baktim, istanbulda birilerinden, kimlere gonderildigine baktim tum paryizan, eskiya, terorist ya da il sorumlusu adi neyse iste.....sonra dusundugumde THP gibi %1 in altinda oy alacagi kesin olan bir parti bu isi tezgahlamaz, tezgahlayamaz, cunki kesinlikle iktidar ya da meclis gibi bir planinin olmadigi asikar. pek kim bu azinlik gruplari orgutleyen, kim bunlara emir veriyor? su an yasamakta oldugumuz olaylar kimler tarafindan planlanip ayniyla yasatiliyor? hic dusundunuzmu. sizce bunlar vatansever, milliyetci, ya da yurttasmi... ulkesini seven birinin direktifleri gibi mi duruyor. icinizden kimi temsil ediyorlar, kime hizmet ediyorlar...bu hukumet iyi veya kotu orasi mevzumuz degil, sorun su ki : bu insanlar iktidar yada siyaset icin calismiyorlar ise ne icin calisiyorlar, kimin icin calisiyorlar, bunlarin yapabilecegi sadece ulkeyi karistirmak, peki bu karisikliktan kimler nemalanacak, kimlerin isine geliyor??? bakmamaiz gereken nokta bu degilmi? ben su an yurt disindayim, gecen bir kongreye katildim, masmada oturanlarin tamamina yakini israilli ya da yahudi idiler, ve bilimsel birseyler konusmak yerine bana yonelttikleri sorular sadece hukumet politikalari hakkindaydi...konusmalardan cikaracagim ozet adamlarin ciddi sehilde hukumet politikalarindan rahatsiz olduklari idi. ve bana ulkemdeki secimleri sordular "sizce sonuc ne olur" muhtemelen ayni hukumet benzer bir oy oraniyla gelecek dedigimde actilar agizlarini yumdular gozlerini.daha oncesinde ben de dusunurdum bazen, bu hukumet bu kadar kulhan beyligine nasil tutunabiliyor dunya vitrininde diye, muhtemelen israil destegi vardir diye...ama o gun anladim ki israil su an ki hukumeti kesinlikle sdesteklemiyior. AKP hukumetini asiri dinci bir hukumet olarak tanimliyorlardi ayni insanlar ve bunun gitmesi gerektigini yerine ise demokratik bir hukumetin gelmesinin, batiya yonelik bir hukumetin gelmesi gerektigini israrla soyluyorlardi (ustu kapali sekilde CHP)....iste size beim icerdeki ve disardaki deneyimlerim ve gozlemlerim...

    YanıtlaSil
  22. ben asker kokenli bir aileden geliyorum, ve aynen babam gibi her zaman siyasete mesafeli durdum, hatta cogu zaman nefret ettim...ancak 9 yil oncesini hatirladigimda ve su an ABD den ulkeme baktigimda nereye geldigimizi gayet net gorebiliyorum. benim halkim maalesef cok cabuk unutuyor, benim halkim maalesef siyasetle takim tutmanin ayrimini yapamiyor. benim halkim maalesef bir de bunu deneyelim zihniyetiyle memleketi deneme yanilma tahtasi haline getirmeyi pek seviyor...ne o partiyi bilirim ne bu partiyo ama yurt disinda bulundugum bu 4-5 aylik gorev surem boyunca her memleketten insanin bulundugu bu ulkede nerede memleketimi soylediysem, nerede TURKIYELIYIM dediysem itibar gordum, iltifat aldim, ulkemin dunya vitrininde yaptiklarindan dolayi taktir edildim...sanmayinki bu 9 yilda su anki hukumetten menfaat gordugum icin bunlari soyluyorum, bu 9 yil icinde ben 5 yil kadrosuz ve issiz kaldim, cekmedigim sikinti kalmadi... ama benim sikinti cekerken ulkem biryerlere gelmis ise bu basarisizlik degil basaridir. tabiki hatalar gordum, elestirdigim oldu, kizdigim hatta kufrettigim oldu...olaya soyle bakmak lazim, hangimizin esi , cougu, arkadasi, ailesi mukemmel, mukemmel sekilde is yapiyor ya da hatasiz. biz tum sevdiklerimizi hatalarina ragmen dogrulari agir bastigi icin kabulleniyoruz ve kabullenmek zorundayiz. cunki bizlerde mukemmel degiliz. aynen onun gibi de 9 yildir yaptigi hatalara ragmen bana burda, gurbette TURKIYELI olmanin gururunu yasatan bu yonetime destek vermeyi ben, demokrat bir aileden asker bir aileden gelen, ayni zamanda da akademisyen olan ben boynumun borcu bilirim...memleketim hakkinda Allah,tan hayirlisini diliyorum....saygilarimla...

    YanıtlaSil
  23. kıskananlar çatlasın.bi da

    YanıtlaSil
  24. chp li kadınlar tayyip erdoğan gibi eşleri olmadığı için kıskanıyorlar.ak partiye oy versinler mutlu olsunlar.huzur bulsunlar.

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar

    Ben RİZELİYİM,İmam HAtip Mezunuyum,Eşimde kürt kökenli malatyalıdır

    Biz burada yazdıklarımızla ne devleti kurtarabiliriz ne de zarar verebiliriz.En başta anlaşılması gereken HEPİMİZİN aynı gemide olduğu ve gemi batarsa hepimizin batacağı. Bu nedenle o parti bu parti değil önce devletimizin bekası önemlidir.İNSANI YAŞAT Kİ DEVLET YAŞASIN demişse atalarımız önce bu cennet vatanda yaşayan insanların vatanını seven ahlaklı bireyler olarak yetiştirilmesine bakmak lazımdır.
    Devlet memuru bir babanın evladı olarak şunu söylemek istiyorum bu hükümet gerçekten harika işler yapmıştır.ANCAK iyi birşey yapıp daha sonra hayatımıza mal olacak başka bir yanlış yaparsa yaptığı İYİ icraatların bir önemi kalmaz.Kısaca vatandaşımız geçim derdini düşünürken resmin tamamına bakıp bu ülkeyi,vatana millete faydalı evladı yetiştirmeyi düşünemezse siz değil DUBLE YOLLAR,DEMİR AĞLAR,BİNLERCE TOKİ BİNASI,DEVLET BİNASI,HASTANE VE RANDEVU SİSTEMLERİ,BEDAVA KİTAP,HAZİNEDE 95 MİLYAR DOLAR,HAVAALANLARI V.S Hiiiiiiç önemi yoktur.İşte avrupa, ahlak yok, intaharlar, patlayan ekonomiler,ahlaksız ilişkiler ama medeniyet ordaydı hani. VATAN SÖZKONUSU İSE GERİSİ TEFERRUATTIR. O ZAMAN AHLAK KORUNMALI parasızlıktan dolayı PARA İÇİN HERTÜRLÜ pisliği insanlar yapmaması için insanları doyurmalısınız ki insanlar sağlıklı toplumlar yetiştirsin. Sonuç olarak başbakan bir gözlük takıyor 1000 tl asgari ücret 700tl diyecek birşey yok.İNSANIN DİĞER CANLILARDAN ÜSTÜNLÜĞÜ İRADESİDİR.HERKES ONA GÖRE OY VERSİN.SELAMETLE

    YanıtlaSil
  26. Bir basbakanin maasi ne kadar? bu adam belediye baskanligida yapmis, kac yil yapmis? o günden bugüne basbakanin aldigi maasin toplami ne kadar dersiniz? Bir gemi almaya yetermi? Bu basbakanin simdiki malvarligi ne kadar? Her sey apacik ortada... basbakan hirsizlik yapmistir, yolsuzluk yapmistir, yasadisi isler yapmistir istifa etmesi gerekir, görevinden alinmasi gerekir. Basbakani görevinden alabilecek bir güc varmi? hayir, devletin tüm kurumlari basbakana islemektedir, basta EMNIYET, ANAYASAMAHKEMESI, YÖK, YSK vs... valiler makam arabalarinda basbakanin posterleriyle iktidar partisinin reklamini yapmaktadir, simav halkina iktidar partisinin minübüsüyle kizilay yataklari dagitilmaktadir, anayasa ihlalleri sözkonusudur, basbakana taraf olmayan ergenekon, balyoz vs. gerekcelerle tutuklanmaktadir, taraf olmayan tehdit edilmektedir, bertaraf edilmektedir ...
    yani geldigimiz nokta ileri demokrasi degil sivil fasizimdir... artik türkiye bir ic savasa hazirdir... NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE...

    YanıtlaSil
  27. 5 Yılda Akp kime hizmet etti
    Dünya sıralamasına girebilen 4 dolar zenginini 16 ya çıkardı.Oğlunun düğün takılarıyla nasıl servet yaptığını açıklayan,İtalyan başbakanına “maaşım çok az geçinemiyorum” diyen RTE iktidara geldikten 4 yıl sonra (Çürük asker aynı zamanda da Sanatçı Sevim Tanürekin ölümüne nedene olan) oğlu Ahmet Burak’a 5milyon YTL (5 trilyon TL )ye gemi alabiliyor.Hangi parayla, tabiî ki halkımızın çorbasından birer kaşık alınarak…Bu zenginler gökten zembille inmedi tabiki.Halkımızın lokmalarından bölünüp zenginlerin sofrasına konuldu. Altın yumurtlayan Telekom; teknolojiden ve iletişimden haberleri olmayan Araplara satıldı…Türk telekomun Türkiye’nin en stratejik kurumunun genel müdürü kim bi bakarmısınız ülke nasıl satılmış,nasıl pazarlanmış… Yakında Türk Telekom’un Türk kısmınıda kaldıracaklar.Güzelim ülke mahsüllerini bırakıp Bulgaristandan buğday alınmış,dünya Fındık üretiminin %75 ini ülkemiz karşıladığı halde fındık üreticisini perişan eden ,fisko birlik yönetimini ele geçiremediği için fiatların düşmesine neden olan bi hükümet nasıl olurda köylüden,üreticiden yana olduğunu söyleyebilir….Şaraba 1Lt de 3.2 YTL vergi koyarak hem sanayicimizi hemde üzüm üreticimizi mağdur ettiler ve hala halkın gözünün içine baka baka köylüden yanayız diyebiliyorlar.Sümerbank,Petkim,Seka,Tekel,Tüpraş ve nice stratejik halkın alınteri ile kurduğu fabrikları yabancı yatırımcılar ve işbirlikçi yerli sermayeye yok pahasına peşkeş çeken zihniyet nasıl olurda bir daha iktidar talebinde bulunabilir… Çalışan işçiler mağdur durumdalar.Limanların ise yabacılara devredilmesi kesinlikle küçümsenecek bir durum değildir,3 tarafı denizlerle çevrili ülkemizin limanlarının işletme hakkı yabacılarda, ayrıca Türkiye henüz gelişmeye yeni başlamış bir ülke olduğu için , ülkemizde milli ekonomiye dayanan merkeziyetci bir sistem çiftçimizin ,köylümüzün kalkınmasına faydalı olacaktır.Hammadde üretemedikten sonra sanayimizin gelişmesi beklenemez. İkircikli durumda kaldık yıllardır tarıma dayalı sanayinin gelişmesini sağlayamadık.
    “Ne banka bırakacağız, ne fabrika, Ne de işletme. Liman da bırakmayacağız.Hepsini satacağız!”Müşteri gelsin gece pijamayla kalkar satarım” Kemal Unakıtan Ampul Hükümeti, Maliye Bakanı
    Bu sözler AKP hükümetinin Ülkemizi pazarlama konusunda neler yapabileceğinin kanıtı değimlidir…

    YanıtlaSil
  28. Son 5 yıldır dini siyasete alet etme polemiği hiç bitmiyor.Miili eğitim bakanın personel açığını diyanetten tamamlıyor,imam hatiplilere öncelik tanıyor.Bakın bu çok önemli Avrupa artık Türkiye’yi laik bir ülke olarak görmüyor…60 tane yolsuzluk dosyası var ve sevgili medyamız bunlardan bir tanesini bile açıklamıyor.Bakınız ( http://vatanhainleri.wordpress.com/2007/04/07/30-aylik-akp-iktidari-doneminde-gerceklestirilen-60-ak-yolsuzluk-dosyasi/)21. YY da sokalarda sarıklı cübbeli beyaz entari ve fes giyen erkekler,sadece gözleri görünen siyah peçeli kadınlar görmeye ne kadar alıştık…Artık evlerde cemaat toplantıları çok normal sayılıyor. (Denizli’de o kadar çok varki inanamadım)… Her kanalda halkımızı uyutacak magazin ağırlıklı proğramlar,dini içerikli diziler (sırlar Dünyası,kalp gözü,vs ) ne kadar arttı son zamanlarda…Fetullah Gülen’in “her kurumu ele geçirinceye kadar harekete geçmeyin” sözlerini sizlere anımsatmak isterim.Onca şehit vererek, oluk oluk kan dökerek vatan yaptığımız toprak parçası son 50 yıldır sürekli olarak aslında bizden olmayan ama nasıl oluyorsa içimizde barınan insanlar tarafından parçalanmaya çalışılıyor…Tarih boyunca savaş meydanlarında en acımasız, en zalim düşmanlarımızın bile yapamadığını bugün masa başında yapıyorlar. Topla tüfekle yıkamadıkları vatan kalesini para ile, kredi ile, yerli işbirlikçileri ile yıkmaya çalışıyorlar. Uyan artık Türk evladı! Yarın çok geç olabilir….

    YanıtlaSil
  29. 1-İZMİR TCDD LİMAN TAŞIMA İHALESİ

    TCDD İzmir Liman’ı için, yıllık 70 milyon $’lif yükleme-boşaltma isleri için ihale hazırlığı yapılıyor. Daha sonra ihaleden vazgeçiliyor. İhalesiz olarak 15 yıllığına Reha Denizcilik ve Raden Lojistik isimli 2 şirkete veriliyor. Şirketlerin, 15 yılın sonunda arzu ettikleri takdirde 15 yıl daha ise devam edebileceği sözleşmede yer alıyor. (Toplam 30 yıl süreli) Toplam 2 milyar 100 milyon $’lif is ihalesiz veriliyor. Bu firmalardan biri, sözleşme tarihinden 2 gün önce kuruluyor, diğeri de ayni gün kurulusu gerçekleşiyor. Bu şirketin büyük hisseli ortaklarından biri AKP’nin Bakırköy İlçe Başkanlığı’nı yapmış olan Rahmi Genç. Sözleşme imzalandıktan sonra bu kişi, hisselerini devredip, ayrılıyor. Olayın usulsüzlüğü dile getirilince, TCDD Reha Denizciliğin sözleşmesini iptal ediyor. Bu şirketin Genel Müdürü de, diyor ki; “TCDD’nin aleyhine dava açtık, davayı TCDD kaybederse 225 milyon $ tazminat ödeyecek, haberleri olsun.”SONUÇ: TCDD yapılan islerin usulsüz olmadığını açıklıyor.

    2-İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ARAÇ SİGORTA İHALESİ

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ağır taşıtlar için, sigorta ihalesi açıyor. Bu ihale, 197 milyar lira ile AKP İstanbul Milletvekili Alaattin Büyükkaya’nin, önceden ortağı olduğu Büyükkaya Sigorta Aracılık A.S’ye veriliyor.SONUÇ: İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ihalenin usule uygun olduğunu açıklıyor.

    YanıtlaSil
  30. 3-TCDD İSTASYON YENİLEME İHALELERİ

    TCDD’den 10 istasyon yenileme ihalesi AKP Kadın Kolları MKYK Üyesi Emine Alioglu’na veriliyor. Bu AKP’li müteahhit hanim, ayni zamanda yeşil kart sahibi. Önce devletten yeşil kartı alıyor, sonra da 10 İstasyon yenileme ihalesini alıyor.SONUÇ: TCDD ihalelerin usule uygun olduğunu açıkladı.

    4-GEBZE AKARYAKIT KAÇAKÇILIĞI OLAYI

    5 trilyonluk bir hadise. Ulaştırma Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Kemal Albayrak dahil, bir çok bürokrat halen yargıda. Kemal Albayrak, AKP Kurucular Kurulu üyesi ve AKP Kırıkkale eski Milletvekili. Türkiye’de, yılda 1,5 milyar $’lif akaryakıt kaçakçılığının olduğu açıklanıyor.SONUÇ: Halen dava yargıda devam ediyor. Olayı ortaya çıkartan Kocaeli Emniyet Müdürü bilahare görev yeri değiştirildi.

    5-TMSF OTEL İHALESİ

    TMSF, Ceylan Grubu’ndan, banka borcuna karşılık 52,5 milyon $’a Antalya’daki Deluxe Resort Otel’i alıyor. Devir öncesi otel fiyatı, ekspertif raporunda bu şekilde belirtiliyor. TMSF, ayni oteli bu sefer 25.3 milyon $’a satıyor. Ulu soy Grubu alıyor. 27 milyon $ devlet zarar ediyor.SONUÇ: TMSF, yapılan işlemin usule uygun olduğunu açıkladı.

    YanıtlaSil
  31. 6-DERİNCE ARAZİ ALIMI OLAYI

    Özelleştirme İdaresi, Yarımca Porselen Arazisi’ni, 30.5 milyon $’a bir özel şirkete satıyor. Erdemir, 82 milyon $’a ayni araziyi, bu sefer söz konusu özel şirketten satın alıyor. Devlet, 52 milyon $ kendi arazisinden zarar ediyor. Ve Erdemir yönetimi, 2 yıldır bir liman için arazi aradıklarını ifade ediyor, 20 gün içinde en pahalısını seçiyor.SONUÇ: Erdemir, yapılan işlemin usule uygun olduğunu açıkladı.

    7-BALIKESİR SEKA KAĞIT FABRİKASI İHALESİ

    Fabrika, 30 Haziran 2003′te 1.1 milyon $’a Albayraklar A.S’ye satılıyor. Özelleştirme İdaresi, piyasa değerini 51 milyon $ olarak belirliyor. Sonra Selüloz-Iş Sendikası, mahkemeden satışı iptal ettiriyor. Bu arada ihale iptal edildiği için, bu parayı Özelleştirme İdaresi talep ediyor. Şirket bununla ilgili henüz ödemede bulunmuyor. 12.7 trilyonluk bir varlık kaybı tespit ediliyor. ( Yaklaşık 10 milyon $’lif ) Bu rakam stoktaki malların satılmasından ve alacakları tahsil etmesinden kaynaklanıyor. Mahkemenin iptal kararı Nisan 2004′te. Yani 10 ay sonra.SONUÇ: Maliye Bakanı, gerekenin yapılacağını açıkladı.

    YanıtlaSil
  32. 8-HALKBANKASI’NDA 30 MİLYON $’LIK KREDİ ZARARI OLAYI

    Devlet Bakanı Ali Babacan’a, Net Holding’in 30 Milyon $’lif kredisinin geri alınamayacağı ve hemen müfettiş görevlendirilerek olaya el konulması, aksi takdirde zaman asımına uğratılacağı, TBMM Yolsuzlukları Araştırma Komisyonu’nca ve resmi yazılarla uyarıldığı halde, bir işlem yapılmamış ve30 milyon $ gibi bir alacak zaman asımına uğruyor. Benzeri bir iddia ile, 57. Hükümet’in Başbakan Yardımcısı Hüsamettin Özkan ve Devlet Bakanı Recep Önal’ın, Yüce Divan’da yargılanmakta oldukları bilinmektedir.SONUÇ: Bakan ile ilgili herhangi bir işlem yapılmadı. Müfettişle ilgili, görevi ihmalden dava açıldı.

    9-TEKSTİLDE 1 KATRİLYONLUK HAYALİ İHRACAAT OLAYI

    2004 yılında, 915.3 trilyonluk Katma Değer Vergisi tahsil edildi. Buna karşılık, 2 katrilyon 83 trilyonluk vergi iadesi yapıldı. Yaklaşık 1 katrilyonluk hayali ihracata yapıldığı iddiası var. Bu konu ile ilgili Maliye Bakanı Unakitan; “Denizli’de 50 milyon $ ihraca ati olan bir firma, inceleme görmüş. 100 bin $’lif Rusya’ya yaptığı ihracaatlarin alicisi bulunamıyor. Yahu Rusya’da kimi buluyorsun ki? Arasan Rusya’da Başbakan’ı bile bulamazsın. Bu adamın adi olmuş hayalici. İnceleme yapılmış. İnceleme elemanı böyle demiş. İnceleme elemanı kim Allah askına? Maliye Bakanı adına inceleme yapıyor. Maliye Bakanı kim? Yahu Bakan benim ya!” diye konuşabilmiştir.SONUÇ: Bu konu ile ilgili bugüne kadar resmi bir soruşturma açılmamıştır.

    YanıtlaSil
  33. 10-MAVİ AKIM DOGALGAZDA EK PROTOKOL OLAYI

    19 Kasım 2003 tarihinde, Ruslarla ek protokol imzalanıyor. Türkiye, “F1 Formülü” nden vazgeçip, Rusların istediği Fo’i kabul ediyor. Ve 1 Nisan 2005 tarihi itibariyle 8,5 milyar dolar fazladan ödemeye Türkiye razı oluyor. Ana Muhalefet Partisi, konuyla ilgili gensoru verdi. Sayın Başbakan bizzat oylamaya katılıp, gensorunun reddedilmesini sağladı.SONUÇ: Konu ile ilgili yapılan açıklamalar kamuoyunu tatmin etmemiştir. Ayni ve benzeri konudan, geçen dönemin Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Cumhur Ersümer’in, formül değişikliği yaptı diye ve sonucunda devleti 257 milyon $ zarara uğratılmasına sebep olduğu iddiasıyla, Yüce Divan’da yargılanmakta olduğu biliniyor.

    11-281 MILYARLIK “HUZURLU ORTAM BULMA” OLAYI

    Atilla Basoglu’nun Adana’da şirketi var. Şirketinde Maliye vergi incelemesi başlatıyor. Atilla Basoglu’nun ailesine ait Adana-Yüregir’deki “Yüksel Tekstil” de, vergi kaçırdığı gerekçesiyle, bir süre önce baskın yapılıyor. Ve usulsüzlük dolayısıyla şirkete, 600 milyarlık ceza kesiliyor. Atilla Başoğlu CHP Adana Milletvekili. Bir müddet sonra CHP’den istifa edip, AKP’ ye geçiyor. Ve AKP’ ye geçtiginde ” huzurlu bir ortam buldum” diye bir açıklama yapıyor. AKP Adana Milletvekili Atilla Basoglu’nun aile şirketiyle ilgili 600 milyarlık cezasının, 319 milyara indirildiği ifade ediliyor.SONUÇ: Bu olay kamuoyuna “281 milyarlık huzur ortamı” diye yansıyor.

    YanıtlaSil
  34. Yukaridaki yosuzluklarin devamini...

    http://vatanhainleri.wordpress.com/2007/04/07/30-aylik-akp-iktidari-doneminde-gerceklestirilen-60-ak-yolsuzluk-dosyasi/

    adli sayfadan bulabilirsiniz... yalnizca yandas medyayi takip ederseniz böyle uyutulursunuz bu yolsuzluklardan haberiniz olmaz sonrada AKP cok güzel isler yapti dersiniz... AKP yalnizca kaz gelecek yerden tavuk esirgememistir...

    YanıtlaSil
  35. şu yazılarda vatanı milleti kurtarma meraklısı bazı insanlara hadi gidiyoruz cepheye dendiğinde
    saklanacakları etek ararlar bunların yürekleri mikrafon başında haykırmalarıdır bunların mayası bozuk

    YanıtlaSil
  36. sevgili türkiye sevdalıları; türkiye topraklarında yüzlerce yıldır yaklaşık 36 etnik kökenden insan kardeşçe yaşar iken AKP pazarlama şirketi milletimizin içine nifak tohumlarını ekti ve insanımızın huzuru kalmadı, ekonomik sorunlar,işsizlik,yolsuzluk,hileli sınavlar hat safhaya ulaştı.. bu ülkede kendimiz çocuklarımız ve gelecek nesillerin türkiyede huzurlu yaşayabılmesi için 12 haziranda akp yi sandığa gömmek vatandaşlık görevi olmuştur.
    Herkes konuyu enine boyuna düşünsün ve lütfen oyunu verirken bunları aklından çıkarmasın.. sevgi ve selamlarımla,

    YanıtlaSil
  37. Bu halk için uyanmamız için son şans 9 yıldır insanları seçim zamanı vaatlerle kandırdılar.Lütfen uyanın gözünüzü açın son pişmanlık fayda etmez ampulü sondür.Akp iktidarında geçen 9 yılda satılmadık yer kalmadı çalışanların kazanılmış hakları geri gitti.Emeklinin,memurun hakları geri alındı.SAğlıkda 1 iyi yaptılarsa 3 tane kötü yaptılar.Sınavlara kimsenin güveni kalmadı yolsuzluk hırsızlık adam kayırma kişiye özel kanunlar eğer haklarında haber yapan varsa hapis yada göz dağı vermeler.Protes edenlere dayak biber gazı tekel içilerine üniversite öğrencilerine yapılanlar unutulacak şeyler değil başbakan kendinden önceki başbakanlarla kıyasladığımızda asarım keserim havalarında ağzı bozuk.Gerçek yüzü son zamanlarda daha iyi ortaya çıktı.Oy verirken geleceğimize oy verdiğimizi unutmayalım.

    YanıtlaSil
  38. Aponun desteklediği Kemal KARABULUT(Eski eşkiya sülalesinin soyismini değiştirdikten sonra KILIÇDAROĞLU) ndan ne medet umup da oy veriliyor anlamış değilim. SSK ya yerleştirdi PKK ları, akrabaları ve hiç utanmadan bunlarıda savundu. 5 katrilyon devleti zarara uğrattı, pişkinliğini bozmadı. Yazıklar olsun ona oy verenlere bunları bile bile.

    YanıtlaSil
  39. türkiyede 730 tane fabrika satılmış medenler ve sular çok uluslu şirketlerin eline geçmiş sermayenin butür faliyetlerle boçlandırarak yüzde 54 dü yabancıların eline geçmiş halen bizleri halen uyutmaya çalşıyorlar hal böyleykenyorumcu arkadaşın biri başörtüsünü konu etmiş oarkadaşın dikkatını çekmesini istiyorum turkiyede 3000 kilise tamir edildi vandaki ermeni akbelen kiliseside bunun içinde bu ermeni kilisesinin geçmişi hatrlatayım ermeniler 40 tane türk anasını o kiliseye tecavüz etmek için götürürken kayıktan atlayıp intahar ettiler namuslarını türklerin şerefini kurtarmıştır

    YanıtlaSil
  40. AKP liler bu seçimi kazanırsa sevinmesinler. Onların kaybetmesi kanımca onlar için daha hayırlı olur. Lider önemli değil önemli olan fikirde birlik. Ama maalesef nedediği belli olmayan her iki kelimesinden biri din olan Allah olan ve istismar eden insanların peşinden gidiyor bu millet. Kendilerinin iktidarında halkın zenginliği söz konusu olmadı. Kimlerin zengin olduğu apaçık ortada. Şunuda unutmamak gerek Atatürk devrimleri yaparken referandum yapmadı. Tek hatası bence yeterince yaşamaması. İlelebet payidar olacaktır dediği cumhuriyetin muhafızları azımsanmayacak kadar mevcut. Tek güvencemizde o. Sen ve ben yeteriz. Bizim gibi düşünenler çok.

    YanıtlaSil
  41. SAYIN SEÇMENLER BU AK PARTİDEN ARTIK BU MİLLETE HAYIR YOK KURTULMANIN ÇARESİNE BAKIN NEYMİŞ EFENDİM ALTARNATİFİ YOKMUŞ ÖYLE ŞEY OLURMU MEMLEKETİ SANAL YÖNETİYORLAR YADA YÖNETTİKLERİNİ ZANNEDİYORLAR HALKIMIZ GERÇEKTEN AÇ VE BİTAP DÜŞMÜŞTÜR ESNAF EMEKLİ ÇARESİZ BİR DURUMDA KENDİ SUÇUNUZU AK PARTİYEMİ FATURA EDİYORSUNUZ DİYORLAR NÜFUSUN YARIDAN FAZLASI BECERİKSİZDE BUNLARMI BECERİKLİ HALKIMIZIN CANINI BİLHASSA EKONOMİK YÖNDEN HARAP ETTİLER LÜTFEN ARTIK DUR DİYELİM BEN EMEKLİYİM GERÇEKTEN ZOR DURUMDAYIZ VE ÇARESİZİZ ARTIK BUNLARA BEDDUA EDİYORUM BİRİKTİRDİLERİNİ YİYEMEDEN ÖLÜRLER İŞALLAH

    YanıtlaSil
  42. değrli akp li secmenler elinizi vicdanızıza koyun haburdan pkk kim soktu babam sokmadı YA AKP soktu kürt acılımı var diyen kim oldu akp yok gere alevi sünNi Şafi ayrımını kim soktu akp işsizlik 3 kat artı milli gelir 10,000,00 dolar deniyor lafda benim 6,500 dolar nerde fabrika yok üretim yok tüketim var zengin zengin oldu fakir fakir oldu bu ülkeyi peşkEş cekenler bu ülkeye akp oy verenlerle aynı BİR GÜN MİLLETE hasap verecEkler inş 2002 akp verdim 2007 akp verdim anladım ki elim kırılsaymışda vermeseymişim TEK CATI TEK MİLLET TEK BİR BAYRAK OYUM İNADINA MHP CATLAYIN AKPLİLER BTP LİLER NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ! DİYEMİYENLER UTANSIN

    YanıtlaSil
  43. S.A. artik AKPnin sonm kulanma tarihi gelmisitir.Okyanus ötesinden gazeteler elveda diyorlar. Tayyip Bey hapisden cikar cikmaz abdye gitdiginde bu gazetelerin sahipleri ile görüstü, izin aldi abdlilerden.Sonra basbakan olabildi hatirlarsaniz.Muhsevlilerden madalyalar vec vec vec.
    Soru su bence simdi niye ayni gazeteler ve muhsevi lobileri Light-CHPyi destekliyor?Baykal giti diyemi acaba?Aslinda oyumu chpye verecekdim ama icimde bir süphe uyandirdi. Allah hakkimizda herseyin hayirlisini nasib etsin

    YanıtlaSil
  44. diyelimki akp basta kaldi ve anayasa degisti daha ileri kozmik bir demokrasi getirildi. Türkiye artik bir federasyonmu eyaletli devletmi ne oldu. Peki bu kadar issiz ve ac gence ne fayda? Hastanelerde sürünlere ne fayda?Anasinida alip giden ciftciye ne fayda? Coluk cocuklarimiza ne fayda?emeklilere ne fayda? Hortumlar devam, siyasetci yakinlari git gide daha zengin oluyorlar, ihale demek yolsuzluk demek su anda türkiyede bence. Yani degisen ne olacakki? Zenginler fakirleri sömürmekden mi vaz gececek? herkeze is as mi verilecek? Issizlikden evlenemiyenlere bedava yuva mi kurulacak?hastalar bedava iyi tedaviler mi görecek?emekliler maaslariyla ay sonunu mu getirebilecekler? Neye fayda yeni anayasa? bunu bana biri anlata bilirmi akplilerden?Bence önce IS sonra Yolsuzluk bitmesi lazim vatanimizda, unutmayin bunu söz vermisdi Tayyip Bey namusu üzerine, ama ne Deniz Feneri ne gemicikler ne pirlanta sirketleri hic ne medya kuruluslari kalmadi cebine indirmedigi, yalanmi? Söyleyin ALLAH ismi agizindan düsmüyen birisi icin söylüyeck bir tek seyim var: BIR ZENGININ CENNETE GIRMESINDENSE; BIR DEVE IGNENIN DELIGINDEN GECIP CENNETE GIRMESI DAHA OLASIDIR. Bu saglam hadise dayali cümleyle hepiniz ALLAHa emanet olun

    YanıtlaSil
  45. Artık sayın başbakanımızda yeni değil onuda denedik 9 senedir ufak tepek icraatlarını görsekte diğerlerinden fazla farklı olmadığını gördük.

    Recep Tayyip Erdoğan rengini belli etti ve 9 senede ben buyum diyip halkına fırça atıp sağa sola bağıran bir ülke yöneticisi konumuna geldi.

    Mazlumdu masumdu şimdi mazlumu masumu ezen oldu.

    Bu iktidar sayesinde asgari ücretten başka bi geliri olan kalmadı. Artık onu bulamıyanlarda var.

    Artık dışarıdan hayvan, mısır buğday pamuk ithal eder olduk. Tarım ve hayvancılık sıfır.

    Esnaf zaten büyük olanlar kazanabiliyor gerisi eziliyor.

    Erdoğan ikttidara ilk geldiğinde süpermarketleri şehir dışına gönderme sözü vermişti ama şimdi mahalle aralarına bile BİM marketlerini koyuverdi.

    Liderlerin içlerinde en iyisi tayip erdoğandı doğru ama artık onunda pili bitti kabak tadı vermeye başladı. Birde kılıçdaroğlunu deniyelim ne dersiniz. Mhp - Chp koalisyonunu da deniyelim.

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar bu ak parti sadece kendisi ve yandaşları için çalışıyor ipiyle sapıyla gelenler bir bakmışsın milyarder olmuş bunların politikası yandaşlar politikası 12 haziranda iyi düşün ak parti gitsin türkiye kurtulsun emekli işçi köylü esnaf ve tüm çalışanlar rahat bir nefes alsın

    YanıtlaSil
  47. Allah askina eller vicdana, mhp liler uckurunuza sahip olamiyorlar,bunlar ne türk nede müslüman sifatini tasiyamazlar. chp lilere zatan diyecek yok ALLAH onlara bir daha firsat vermesin.türkü satanlardan daha ne beklenir.

    YanıtlaSil
  48. ne kadar tahmülsüzsünüz allahtan azınlıksınız ki ülke büyüyor geri zekalı chp cihniyeti sabit fikir li at gözlüklüler

    YanıtlaSil
  49. hey akp liler eger akp yi iktidara tek basina iktidara tasirsaniz.onumuzdeki 5 yilda olacaklarin butun gunahi hepinizin boynunda olacak.bunu simdi anlamaniz zor anlasilan o.ama o zamanlar geldiginde de kendinizden nefret edeceksiniz.

    YanıtlaSil
  50. at gözlüklü sabit fikirli diyen arkadaşın hakketen şu gerçekleri bilmesini isterim önceli amerikanın ıraka ecevit türkiyenin izni olmadan giremesiniz dedi eceviti al aşağı ettiler devamında akp getirdiler ırka amerikanın müdahalesi oldu 1500000 insan öldü binlerce kadına tecavüz edildi akp bu zülme ortak oldu yeni 600 adet libyalı akdenizin ortasında nato emrindeki askerlerimiz genelkurmaya bildirdi gelnelkurmayda başbakana bildirdi başbakan natonun emrinden çıkmayın dedi çünkü amerika öyle telkin veriyor ve 600 müsluman akdenizin ortasında sulara gömüldü keza kıbrısta ve kerkükte terefeld yapılan zulumler eğer siyasi birdeişiklik olmazise türkiye federesyona gidilecek yani anayasa hazırlayacaklar devamında referumduna sunacaklalar tabıkı türk milleti hayır diyecek ve ayrılık tohumu atılacak içkarışıkliğ körükleyecek işte zalime fırsat vermemek için tüm türkiye sevdalılarına seslenıyorum kullanacağın oy okadar önemli şimdi sabit kafalılar diyen oarkadaşı gerçekleri görmeye davet ediyorum allaha emanet olun yüce mevlam türk milletini korusun

    YanıtlaSil
  51. gerçekleri görmek isteyene hakikat çok 2002 öncesi 2002 sonrası tayyip erdoğan ölmüş bir ülkeyi diriltti mhp ve sol zihniyetinin katlettiği bir ülyi akp ayağa kaldırdı görmek isteyene en ufak örnek

    YanıtlaSil
  52. bu ülkede 2002 de ve şimdi yaşayanlar mukayese edecek ve oyunu ona göre kullanacaktır..ideolojik parti devri kapanmıştır.bunu chp çözdü ama uygulayamıyor.çünkü ergenekon üyeleri izin vermiyor.ke_MAL ı getirenlerin buna izin vereceğini sanmıyorum.anlaşıldığı kadarıyla ke-MAL 1 seçim kullanımı kadarlık .yerine mutlaka silivriden birisi geçer.mhp eski chp nin yerini almaya çalışıyor.piskevit ile bu milleti 20 yıl geride sanıyor halbuki bahçelinin kendisi geride kalmış aç çocuklar muhabbeti yapıyor.tam bir mizah malzemesi..alparslan türkeş yerine geçene baktıkça kemikleri sızlıyor olmalı.din düşmanı ahlaksızları partiye doldurdu.

    YanıtlaSil
  53. akp %52 den % 47 ye düştü...zavallılar buna bile seviniyorlar...pazar akşamı bu yazıyı okuyun ;AK PARTİ TEK BAŞINA İKTİDAR....% 48

    YanıtlaSil
  54. Bu oranların hepsi suni medyanın suni oranları aldanmasın kimse

    YanıtlaSil
  55. hepinizin heleki akp nin rüşvetçi piçler...

    YanıtlaSil
  56. 2002 den önce ve sonrasına bakın karar verin:
    şehit sayımıza
    dış ve iç borcumuza ama yanlı medyanınkine değil
    kuzey ırak-kıbrıs-barzaninin konumuna
    terörün polise attığı taşa ve polisle saklambaç ounu oynamasına
    ha çillerin kardak kayaları-ha van minüt olayına
    kimse kendini kandırmasın elini vicdanına koysun körü körüne takım tutar gibi siyaset yapılmaz.
    ben kendimce ülke ve millet -vatan menfaatine bakarım bundan başka lidermi var diye kendimizi kandırmayalım.bu memleket fatihleri-yavuzları gördü.
    yol yaptı -kömür yaptı -park yaptı Allah razı olsun.Ama bu milletin sadakaya değil bence işe ihtiyacı var .fabrika yapıldı mı?kaç kişiye iş verildi.işsiz sayısı azaldımı çoğaldımı.beyler-bayanlar.Alah rızası için elinizi vicdanınıza koyun öyle oy verin.hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  57. turkiyeyi muasir seviyeye goturecek olan milletimizin kendisidir onun icin bence bu secimler 2011 vicdan meselesidir akil iradesine dayali bilimsel vicdani ve hep bir agizdan ve yurekden bu secimlerden akp birinci cikacaktir milletimize simdiden hayirli
    ugurlu olsun dilegiyle

    YanıtlaSil
  58. O %48 i sen rüyanda bu gece gördüysen görmüşsündür daha göremen Uyan artık uyan Ak parti %42 ın altında kalacak tabi sende o söylediklerinin altında.. Yukarıda bir arkadaş tahmin yapmış büyük ölçüde katılıyorum Mhp %18 ve üzeri alacak inşeAllah.

    YanıtlaSil
  59. Canım yurdumda vatanına hizmet etmek isteyen ne baba yiğitler varda %10 barajı bir yandan akp in şamar oğlanı yaptığı basın bir yandan malesef meclis dışında kalıyor mesela hepar gibi.

    YanıtlaSil
  60. yıllardır seçim barajı var sanki akp icat edilmiç gibi konuşuluyor ben bir gecede 1000$ ın 1500 $ olduğu günleri çok iyi biliyorum ama malesef insanlar bazı şeyleri çabuk unutuyor istanbul belediye başkanı yıldırım aktuna zamanın daki su kuyruklarını
    yada ülke ülke dolaşılarak borç para istendiği günleri unutmadım bir zamanlar türkmalı arabanın
    hayal olarak görüldüğü ancak şimdi 10 15 fırmanın üretim için başvurduğunu yerli tank (altay)milligemi (milgem)yerli helikopter (atak).....saymayla bnitmez ama hala izmit körfezine yapılacak olan 2800 metre uzunluğundakı köprüye '' ne gereği var '' diyenlerle birşeyleri tartışmak zaten boş sonuç olarak 2saat sonra açıklanacak seçim sonuçlarından sonra akp nin % 48 oyuyla herşey
    kaldığı yerden devam edecek
    benim tek korkum recep tayyıp erdoğana yapılacak bir suikast tır türkiyenin gelişmesi ni büyümesini istemeyen ler bunu hep yapıyorlar bakın adnan menderes malesef idam edildi bakını rahmetli özal zehirlendi inşallah bu sefer böyle bişey olmazda ülkemiz büyümeye devam eder

    YanıtlaSil
  61. iste sonuc bu hanyayi ve konyayi gormeyi çok isteyen bazi yorumculara gelsin.

    YanıtlaSil
  62. birzamanlar turkiyedeki 1970 -1980 yillarin
    yoneticileri kipriti yurtdisandan ital ederlerken allaha cok sukur simdilerde turkiye
    singapura uzak bir asya ulkesi olan bu memlekete
    turk yapisi tamamen zirhli tank projelerini imza atmisken sene de 529 milyon dolar kar hedeflenirken bizler halen fotbul takimi gibi
    parti tutma pesindeyik birakin isi isini bilenkisilere oyle ata sozu is bilenin kilic kusananin yani sunu soylemek istiyorum sevgili
    dostlarim kim dogruysa onun pesinden giderim ben cunku simdiki yoneticilerin turkiyenin bir misal vermek gerekirse en azindan bu hukumet turklirasinin arkasinda bulunan sifirlari atti
    turkiyedeki milli hasilat fert basina cok yuksek
    muasir seviyede bunun gibi daha cok ornekler var
    daha.birakin onu bunu kardesce hep birlikte memleketimize sahip cikalim ille ben turkiyeyi seviyorum diye ben bir siyasi partinin kolesi olmaya degil tekrar soyliyorum kim hizmet ediyorsa kim calisiyorsa onun pesindeyim ben.
    Benim rahmetli buyuk babam biz kucukken bize soyle derdi kim benim ulkem bayragim ve dinim ve
    ekmegim icin calisiyorsa ben onun pesindeyim.

    YanıtlaSil
  63. ŞİMDİ Bir KREDİ İÇİN GEÇERLİ DEĞİLDİR.
    Merhaba, Benim adım Illuminati KREDİLER vardır. Ben bireysel ve kurumsal kişilere kredi vermek özel bir borç veren duyuyorum. Eğer çok bankalar tarafından geri çevirdi mı? Eğer işinizi kurmak için finanse gerekir mi, ya da iş genişleme için acil finansman ihtiyacınız var mı? Yoksa kişisel kredi ihtiyacım var? Benim kredi kişisel iş kredisi değişmektedir. Benim faiz oranı% 2 ve bizim kredi süreci de çok hızlı. Ben tüm finansal sıkıntılar geçmişte yapmak için çok istekli değilim. Eğer finansal problemler çözüldü almak için gerçekten hazırsanız, sonra başka arama ve bugün bir kredi için geçerlidir. Eğer nazik ilginizi çekiyorsa bu E-POSTA ADRESİ bize ulaşın; illuminatiloanscompany@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Günaydın Sevgili kardeşlerim İslam, biz are güvenilir mali şirket, saygın, meşru ve akredite kredi şirketi. Biz Müslümanlar için borç para ve % 3 faiz oranıyla mali yardıma muhtaç insanlara layık güveniyorum. Kötü kredi veya faturaları ödemek için paraya ihtiyacı olan var mı? ya da bir iş kredi ihtiyacı? Kredi sunmak için memnuniyet duyarız gibi yararlanıcı güvenilir yardımcı bilgilendirmek için bu orta götürmeme izin ver.Yazınız ile bilgi aşağıda. Yanıt sonra bir kredi başvuru formu doldurmak için gönderilir. (Orada hiçbir kredi kontrolü, % 100 Garantili!) Umarım bana hizmet etmek izin verir. İçtenlikle. E-posta yoluyla bize ulaşın: (swiftcreditcompany@gmail.com)

    YanıtlaSil
  65. Eger bir kredi ihtiyaciniz var mi? Eger mali kriz musunuz? Eger bir kredi alma konusunda mali hizmeti yardima ihtiyaciniz varsa. 5.000 TL'den% 3 faiz orani ile 100.000.000,00 TL'ye kadar kredi miktari Kitap randevular sadece bizim e-posta yoluyla Kredi Çözüm Sirketi bizimle irtibata: E-posta: creditsolutioncompany@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Merhaba herkes, ben ismen Michael Veronica duyuyorum ve ben Virginia Beach ABD'de yaşayan, ben internet üzerinde bir kredi almaya çalışırken pek çok ay sonra hayatımda Tanrı'nın iyiliği hakkında konuşmak gibi olacak ve bu yüzden oldu kandırdı edildi Online okunaklı borç veren bir kredi almak umutsuz. Ama Tanrı bu ki, ben bir arkadaşımdan bir açıklama Mike Moukane denilen gördüm ve o herhangi bir stres olmadan kendi kredi hızlı ve kolay nereden diye bir kontrol Bay Mason Diego adında bir adamla beni tanıştırdı o bu okunaklı kredi firma hakkında konuştuk Diego Kredi Şirketi adında bir firma, Yani ben% 2 düşük faiz oranı ile kendi yeni bir iş kurmak bir kredi toplamı ($ 120,000.00USD) için uygulanan, bu yüzden kredi onaylanmış ve 48 saat daha az benim banka hesabına yatırıldığına o ben bir kredi hızlı ve nazik e-posta yoluyla irtibata kolay almakla ilgilenen sen herkese tavsiye ediyorum bu yüzden benim faturaları ödemek için de benim kırık iş çalışmasını sağlamak için elimden kredi almak mümkün oldu ve nasıl oldu: {diegoloancompany00 Bugün onlarla temasa hayatımın en büyük tanıklığı okumak ve internet aldatmaca arındırılmış olarak @ gmail.com} herhangi bugün ihtiyacınız kredinin tür teşekkür almak için.

    YanıtlaSil
  67. Herkese merhaba, hatice atagül'im bir mukim / vatandaşım. Ben 38 yaşındayım, girişimci / iş kadınıyım. Bir zamanlar proje / işimi finanse etmekte güçlük çekiyordum. Beni şirketinden 500.000 TL değerinde bir kredi almak için bir para havalesi olan Bay Williams Sean'a tanıtan iyi bir arkadaşım olmazsa. Onlarla temasa geçtiğimde, kredilerimin onaylanması için 48 saat sürdü ve kredi koşullarını ve koşullarını belirten tüm yöntemleri gördükten sonra hesabıma geçtim. Kötü krediniz olsa bile hizmet sunmaya devam ediyorlar. Ayrıca İşletme kredisi, Ev kredisi, Kişisel kredi, Araba kredisi, İş kurma kredisi ve İş Genişletmesi gibi her türlü kredi imkânı sunar. Acil bir mali yardıma ihtiyaç duyarsanız bugün onlarla iletişime geçebilirsiniz.

    e-posta yoluyla: creditfinancierhome@gmail.com
    WhatsApp: +15184181390

    Benim için yaptıklarından ötürü onlara nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum, fakat Tanrı Williams Sean'ı güçlü bir şekilde ödüllendirecek.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  68. How I Got My Loan From Calvin Larry Lenders

    My name is Joan Debby am from Texas, USA. Am a married woman at the moment with three kids and i was stuck in a financial situation in March 2018 and i needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success,and most banks declined my credit. But as God would have it, i was introduced to Calvin Larry Lenders a Private limited Company with Share Capital by a friend, and I got a loan sum of $10,000.00USD on the 7th of March 2018 and today am a business owner and my kids are doing well... So i want to advice any one in need of a loan to quickly contact him via email on :calvinlarrylenders@gmail.com he does not know i'm doing this but I pray that God will bless him for the good things he has done in my life. Thanks..

    EMAIL VIA:calvinlarrylenders@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. How I Got My Loan From Calvin Larry Lenders

    My name is Joan Debby am from Texas, USA. Am a married woman at the moment with three kids and i was stuck in a financial situation in March 2018 and i needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success,and most banks declined my credit. But as God would have it, i was introduced to Calvin Larry Lenders a Private limited Company with Share Capital by a friend, and I got a loan sum of $10,000.00USD on the 7th of March 2018 and today am a business owner and my kids are doing well... So i want to advice any one in need of a loan to quickly contact him via email on :calvinlarrylenders@gmail.com he does not know i'm doing this but I pray that God will bless him for the good things he has done in my life. Thanks..

    EMAIL VIA:calvinlarrylenders@gmail.com

    YanıtlaSil

Bu Yazı Hakkında Anında Aşağıdan Yorum Yazabilirsiniz. PROFİL SEÇİN
kısmından ANONİM seçeneğini seçin. Yorumunuzu yazın GÖNDER Deyin. Kayıt Olmaya
Gerek YOKTUR. Ayrıca Sağ Tarafta Bulunan Anketimize Katılmayı Unutmayınız...